Türkiye Finans Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

0

Banka müşterileri türkiye finans müşteri hizmetleri iletişim numarasını merak edebilir.444 2 444  ya da 0 850 222 22 44 müşteri hizmetlerine bağlanmak mümkün olup, direk bağlanma için öncelikle 0 tuşuna basmanız kafidir. Telefonda beklemeden kısa süre içinde müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

444 2 444 Numarası Kime Ait?

Türkiye finans katılım bankasına ait olan numara 444 2 444 şeklindedir. Ayrıca bununla iletişim kurduğunuz gibi 0850 222 22 44 numarası ile de ücretsiz bir şekilde temsilciye bağlanarak, bankacılık hakkındaki sorun ve önerilerinizi hatta şikayetlerinizi dile getirmek mümkün! Bildiğiniz gibi şubesiz bankacılık aracılığı ile insanların tıkandığı bazı anlar olmakta. Para transferi (havale eft), kart ödemeleri, fatura ödemeleri, yatırım ürün ve hizmetleri derken, banka müşterileri bir sorun yaşadığında anlık çözümler getirilmesi tarafında.

Sesli imza giderek yaygınlaşmaya ve kullanılmaya devam etmekte. Son olarak Türkiye finans katılım bankası müşteri hizmetleri de artık adını sesim olarak verdiği hizmeti devreye aldı. Bu sayede güvenli adım olarak sadece sesli yanıt servisi kullanılarak, müşterilerin daha kısa sürede bankacılık hizmetlerini kullanması amaçlandı.

Türkiye Finans Telefon

Yukarıda da bahsettiğimiz gibi Türkiye finans telefon numarası 444 2 444 olmaktadır. Diğer 0850 ile bunu kıyasladığımızda bu daha hızlı olarak sizlerin müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlıyor. 1991 yılında kurulan banka Türkiye Finans olmakla beraber, yerli sermaye olmadan yoluna başlamıştır. Sonrasında katılım bankacılığı hizmeti veren Faisal Finans ile 2005 yılında birleşme kararı alarak, 2008 yılında ise NCB tarafından büyük bir pay alınarak günümüze kadar gelmiştir. Genelde Türkiye finans müşterilerine baktığımızda faizsiz bankacılık anlayışı ile sermayeye ortak olan yatırımcılar ile çalışılmakta.

Söz konusu turkiye finans musteri hizmetleri tel no 0850 222 22 44 hattı da bulunmakta. Burayı arayarak, bir çok bankacılık hizmetinden yararlanmak mümkün. Bunlar arasında

  • Hesap bakiyesi öğrenilebilir,
  • Katılım hesabı açılabilir,
  • Son yapılan harcamaların miktarları ve harcama yapılan yerler dinlenebilir,
  • Kredi kartı başvurusu yapılabilir,
  • Kredi kartı başvuru sorgulaması yapılabilir,
  • Döviz alımı yapılabilir,
  • Döviz satılabilir,

şeklinde sıralanabilir.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.